Continut de calitate care produce trafic – Branding Personal
Unul dintre studenții mei C.M (terapeut) m-a întrebat în cadrul sesiunii de Mentorat cum poate aduce trafic de calitate pe websiteul său.
I-am dat urmatorul răspuns: „Continutul este Rege„. Continut-ul de calitate produce trafic, conversii și vânzări.
Iată 7 tipuri de conținut care trebuie să îl ai pe website-ul tău:
1.Video – Filme de 3-5 minute cu un mesaj clar, persuasiv si simpatic. Video-urile pot fi apoi uploadate pe Facebook, Instagram, Youtube, Vimeo.
2.MeMe – Lumea va citi / viziona, va rade si va trimite mai departe pe retele-le sociale. Ai grija doar sa nu exagerezi. Prea multe vor dilua mesajul blog-ului sau website-ului tau.
3.Recenzii la produse – Te ajuta sa iti creezi o reputatie in domeniul in care te pricepi. Recenziile video sunt foarte cautate pe Youtube.
- Prima data introdu produsul;
- Apoi producatorul in cateva propozitii;
- Descrie produsul, la ce se foloseste, model, textura, aspect;
- Impartaseste in alte cateva propozitii ce ti-a placut;
- Spune si ce nu ti-a placut, realizeaza o recenzie onesta;
- Recomanda cum e mai bine sa fie folosit;
- Si la sfarsit, creaza din nou un link catre locul de unde pot face si ei rost de produsul respectiv.
4.Recenzii la carti –
- Introdu cartea in 3 – 5 propozitii;
- Introdu autorul tot in 3 – 5 propozitii, poti include aici si alte carti de-ale sale;
- Fa un rezumat al cartii notand doar cele mai importante idei – nu mai mult de 3 propozitii pentru fiecare idee;
- Impartaseste ce ti-a placut in cartea in maxim 5 propozitii;
- Cu acelasi numar de propozitii mentioneaza si ce nu ti-a placut;
- In alte 2 – 3 propozitii recomand-o sau nu cititorilor tai;
- Iar la sfarsit creaza un buton call to action cu un link catre cartea respectiva – de unde o pot descarca sau de unde o pot comanda online.
Descarca Acum Cartea – Cum public Articole. Continut. Directoare
5.Opinii proprii – Reda opinia ta asupra unui lucru, un eveniment public sau al unui fapt. Vocabularul si stilul trebuie sa fie colocvial. Pune si link-uri catre alte surse de informatie relevante pentru publicul tau.
6.Interviuri – Ideal ar fi sa postezi interviuri ale expertilor in domeniul respectiv. Interviurile pot fi video sau doar audio. Transcrie totul in blog-ul sau website-ul tau si bucura-ti publicul cu informatii noi, relevante, de la sursa. Anunta din timp acest interviu, creaza o asteptare. Produ un eveniment.
7.Studii de caz – Detalierea unui produs, al unui proces sau al unui serviciu, de la descriere pana la rezultatele sale. Iata un exemplu:
- Scrie un Rezumat al studiului si Rezultatului;
- Explica Provocarile pe care a trebuit sa le depasesti;
- Scrie o Solutie pe care tu ai gasit-o. Asigura-te ca este scrisa pas cu pas;
- Comenteaza rezultatele solutiei tale;
- Creeaza un Call to action;
- Concluzia
Sper că te-a ajutat și te tine. Dacă dorești mai multe informații te aștept la o sesiune de Mentorat.

Mentorat, Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania & Europa
Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799
Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania
Citeste mai multe despre Branding Personal
Planifica o discutiePlanifica o discutie Fata in Fata, Video sau Audio – Gratuit primele 60 minute