Agenda Educatorului SELLification – Bogdan Vaida, Calin Iepure, Razvan Curcubata – 39,90 ron
Cumpără acum Cartea
„Agenda Educatorului SELLification” este o carte remarcabilă scrisă de Bogdan Vaida, Calin Iepure și Razvan Curcubata. Aduce o abordare inovatoare în domeniul educației. Această carte captivantă se adresează educatorilor și profesorilor. Oferindu-le instrumente și strategii pentru a-și îmbunătăți abilitățile și a aduce schimbări pozitive în sala de clasă.
Cartea se bazează pe conceptul de „SELLification”, care implică dezvoltarea abilităților de vânzare și persuasiune în educație. Autorii susțin că profesorii pot fi și ar trebui să fie „vânzători” de cunoștințe și idei. Aceasta pentru a stimula interesul și implicarea elevilor în procesul de învățare.
„Agenda Educatorului SELLification” oferă o serie de strategii și tehnici practice pentru a crea lecții captivante, relevante și interactive. Cartea abordează subiecte precum comunicarea eficientă cu elevii, motivarea și încurajarea lor, crearea unui mediu de învățare stimulant și îmbunătățirea relației profesor-elev.
Un aspect valoros al cărții este accentul pus pe utilizarea tehnologiei și a metodelor moderne în sala de clasă. Autorii explorează modul în care educatorii pot integra instrumente digitale, platforme online și resurse multimedia pentru a spori angajamentul și înțelegerea elevilor.
Agenda Educatorului SELLification
Cartea promovează și importanța dezvoltării abilităților socio-emoționale ale elevilor, precum empatia, colaborarea și rezolvarea problemelor. Cartea oferă sfaturi și exerciții practice pentru a sprijini dezvoltarea acestor abilități esențiale în rândul elevilor.
În concluzie, este o carte inovatoare și indispensabilă pentru educatorii și profesorii dornici să aducă schimbări semnificative în procesul de învățare. Autorii, Bogdan Vaida, Calin Iepure și Razvan Curcubata, ne inspiră și ne îndrumă către o educație mai interactivă, captivantă și relevantă. Această carte reprezintă un ghid valoros pentru a dezvolta abilitățile de vânzare și persuasiune în educație, având ca rezultat creșterea implicării și performanței elevilor.